مطالب عاشقانه(مال مردم)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

قانع شدم

تو قسمت من نه

مال مردم بودی

قربان دلم که مال مردم خور نیست
….



نظرات شما عزیزان:

یاسمن
ساعت14:23---25 شهريور 1392
و اما بـــاز در پایان حـــرفهایم...

یه چیــــز بــگم به دل نگـیر"

ﻣــــﺮﺍ ﺑﻪ ﺩﯾﮕــــﺮﯼ ﻭﺍ ﻣﮕﺬﺍﺭ!!!

ﺭﻭﺯﯼ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯿــــﻤﺎﻥ ...

"ﺗـــــــــﺎﺏ"ﻧـــﻤﯽ ﺁﻭﺭﯼ ...

راسـتــی!!!

رویاهایی هست که شاید هرگز تعبیر نشوند

اما همیشه شیرین اند...

مثل رویای داشتن تـــــــو


ریحانه
ساعت16:21---6 شهريور 1392
بسوزه پدر عاشقی...!

هی جوونی کجایی که یادت بخیر!

والا...

توجوونی پیر شدیم رف...
پاسخ:عشخ؟؟؟؟چیه ؟خوردنیه؟!!!خخخخخ


فــــــــــرناز
ساعت17:40---3 شهريور 1392


خـدایـا ...





هیچ کَــسو ....





بـه کسی کـه قـسمتش نیسـت ...





عادت نـده ...





تو خـدایی ....





نمیدونـی دل بـشـکنـه





چـقدر درد داره ...




پاسخ:اره وااقعا خییییییییلی زیاااد


هستی
ساعت20:37---2 شهريور 1392
عشخییییی بوخودااااااااااا
پاسخ:قفونت


بهار
ساعت12:03---2 شهريور 1392
اين روزها هوا باراني است


و من به دنبال رد قطره باراني که بر لبانم چکيد


تشنگي زمين را چشيدم .....


اين روزها حال و هواي شهر کمي بي تاب است .


درست مانند من ...


که گاهي سحرها خواب زده مي شوم


و وقتي از خواب مي پرم


تمام ذهن و هوشم را زمان برده است به رويايي دور ...


اين روز ها سکوت را بيشتر از هر چيز دوست دارم ....


sherlock
ساعت14:58---1 شهريور 1392
salam

upam ... ye sari ham be ma bezan (f)
پاسخ:اومدم


رامان
ساعت2:01---1 شهريور 1392
قربون اجی خودم که اینقد دوست داشتنیه


دست درد نکنه قشنگ بود
پاسخ:
پاسخ:خوااااهش


يسنا
ساعت22:07---31 مرداد 1392
وبت خعلي خوشمله



لينكت كردم..بلينكم
پاسخ:ممنون باشه حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 31 مرداد 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ